حدیث روز

فیس بوک با زندگی شما چـه می کند؟
 
آموزشی و نرم افزار
آموزشی ونرم افزار
 
 
شنبه 16 مهر 1390برچسب:, :: 14:30 ::  نويسنده : سیدمحسن بیرجندی

فیس بوک با زندگی شما چـه می کند؟

شبکه و اینترنت | فیس بوک با زندگی شما چـه می کند؟ سه سال پیش که فیس بوک درکار نبود، آیا خانواده ها، به خوشی و صمیمیت در کنار هم زندگی می کردند؟ آیا شام خوشمزه تری در سفره ها نبود؟ اصلا زوج هایی که اکنون در خانه، شخص سومی به نام فیس بوک دارند، سه چهار سال پیش زیر یک سقف زندگی می کردند؟
 

اگر آمارهای طلاق و اختلافات خانوادگی در کشورهای اروپایی را نگاه کنید، جلوی درصد بزرگی از آنها نوشته شده: «متهم؛ فیس بوک». شبکه اجتماعی که نوع مراودات را تغییر داده و پا را از لرزان کردن پایه های زندگی مشترک فراتر گذاشته، به فروپاشی خانواده رسیده است. این جمله یک توهم نیست، واقعا در انگلیس اعلام شده یک پنجم طلاق ها به فیس بوک ربط دارد که یک پای آن هم زنان هستند. یک وکیل امریکایی می گوید: «بیش از 90 درصد موارد طلاق این روزها، مربوط به فیس بوک و بقیه شبکه های اجتماعی است. اما چرا فیس بوک تا این حد روابط زن و شوهری را تغییر داده است؟

پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال

ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام من سید محسن بیرجندی دانشجو رشته A&P تعمیر ونگهداری هواپیما دردانشگاه مرکز فنون وخدمات هوایی تهران (سما پران ) هستم ودارا ی هشت مهارت MCSE شرکت میکروسافت می باشم امیدوارم مطالب این وبلاگ برای شما دوستان آموزنده باشد . با تشکر
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزشی ونرم افزار و آدرس mcse.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 186939
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

Alternative content